Головна » 2019 » Жовтень » 22
261    22.10.2019     0 коментарів

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Лозівської міської ради Харківської області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад фахівців Інклюзивно-ресурсного центру: вчитель-логопед – 1 ставка (40 годин на тиждень), практичний психолог – 0,75 ставки (30 годин на тиждень), вчитель-дефектолог – 0,5 ст. (20 годин на тиждень)

Місце знаходження комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Лозівської міської ради: Харківська обл., м.Лозова, мікрорайон 4, буд.23.

Вимоги до кандидатів на посади фахівців:

- вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія»;

- стаж роботи за фахом не менше трьох років.

Особи, які виявили бажання взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі;

- резюме у довільній формі;

- копію паспорта громадянина України;

- копію картки платника податків;

- копію (копії) документа (документів) про освіту з додатками, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію трудової книжки;

- згоду на збір та обробку персональних даних;

- за бажанням конкурсанта інші документи, не передбачені переліком.

Документи приймаються протягом 10 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору, в термін з 22 жовтня по 31 жовтня 2019 року за адресою: м.Лозова, мікрорайон 4,буд.23, Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Лозівської міської ради (контактна особа: Шаламова Оксана Анатоліївна, тел. 0992779455, e-mail: irc_lmr@ukr.net)

Конкурс передбачає складання кваліфікаційного іспиту та проведення співбесіди.

Конкурс відбудеться 04 листопада 2019 року за адресою: м.Лозова, мікрорайон 4, буд.23, комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» Лозівської міської ради, 2-й поверх, каб. 1.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається контактною особою конкурсантам особисто.

21.10.2019 на базі Лозівської ЗОШ №11 відбулось чергове засідання методичної студії для шкільних бібліотекарів за темою "Читацька компетентність - складова інформаційної культури особистості".

На заході були висвітлені важливі й актуальні питання: формування читацьких умiнь i навичок учнів, значення читацької компетентності у формуванні інформаційної культури особистості, пошук ефективних шляхів прищеплення та підтримки любові до читання.

В ході проведення інформаційної хвилинки бібліотекар КЗ «Лозівський ліцей №1» Костенко О.В. презентувала проект «Бібліотека та освітні гранти».

Логічною видалася інтерактивна частина заходу, де бібліотекарі НВК «ЗНЗ-ДНЗ №8» Філоненко Ю.Ф. та КЗ «Панютинський ліцей» Сидоренко О.М. провели з учасниками студії дидактичні ігри, вправи («Подорож книжковою країною», «Чарівне дерево з елементами візуалізації», «Я маю думку»).

Активну участь взяли шкільні бібліотекарі в роботі "Відкритого мікрофону" щодо удосконалення роботи з читачами, мали змогу запропонувати власні способи розв’язання завдань.

 

17 жовтня 2019 року відбулася третя обласна онлайн-виставка «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою «Нова українська школа: неперервний розвиток фахової компетентності педагога – агента змін – у системі методичної роботи». Під час інтерактивного спілкування учасники обговорювали нагальні питання освіти Харківщини з означеної теми в умовах Нової української школи й окреслювали шляхи подальшого переформатування освітнього середовища.

Свій творчий потенціал, свої кращі практики діяльності педагоги Лозівського НВК № 10 «ЗНЗ-ДНЗ» презентували в номінації «Упровадження кращих практик та інноваційних технологій в освітній простір закладу освіти району, міста, ОТГ» за темою: «Розвиток творчого потенціалу педагогів через упровадження кращих практик та інноваційних технологій у освітній простір закладу». Надбанням колективу став досвід плідної та результативної співпраці учительського, учнівського та батьківського загалу, який вони популяризували в межах проведення Івент-студії «Реалізація творчого потенціалу педагога у партнерській взаємодії «сім’я – школа» на засадах Концепції «Нова українська школа».