Нормативні документи, які регламентують організацію освітнього процесу

Постанови Кабінету Міністрів

Постанова Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»

- Постанова Кабінету Міністрів України від 28.07.2021 №787 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236»

Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 25.08.2021 №8 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19

Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 26.08.2021 №9 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах загальної середньої освіти на період карантину у зв’язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19

Постанова КМУ від 24.07.2019 № 688 ''Про внесення змін до Державного стандарту початкової освіти' 

Постанова КМУ від 21.08.2019 № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників» 

Накази Міністерства освіти і науки України

Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 06.04.2021 № 637 «Про затвердження Примірного переліку медичних виробів, лікарських засобів та інших матеріалів, які повинні бути у складі медичної укладки для надання медичної допомоги у медичному пункті закладу освіти»

Наказ Міністерства освіти і науки України від 02.09.2021  № 1096 “Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів нової української школи”

Наказ МОН України від 16.01.2020 №54 ''Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти'' (зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 10.02.2020 № 154/34437 

Наказ МОН України від 28.12.2019 №1646 ''Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти'' 

Наказ МОН України від 18.10.2019 № 1310 ''Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог Концепції «Нова українська школа 

Наказ МОН України від 08.10.2019 № 1273 ''Про затвердження типових освітніх програм для 3-4 класів закладів загальної середньої освіти'' 

Наказ МОН України від 08.10.2019 № 1272 ''Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти'' 

Наказ МОН України від 05.08.2019 № 1071 ''Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері дошкільної освіти'' 

Наказ МОН України від 05.08.2019 № 1070 ''Про затвердження уніфікованої форми акта, що складається за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного нагляду (контролю) щодо дотримання суб’єктом господарювання вимог законодавства у сфері загальної середньої освіти'' 

Наказ МОН від 23.08.2019 №1154 ''Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу'' 

Наказ МОН від 10.07.2019 №955 ''Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8'' (набрав чинності 20.08.2019) 

Наказ МОН України від 29.07.2019 № 1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641» 

Наказ МОН від 08.05.2019 №621 ''Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року № 762'' 

Наказ МОН від 23.04.2019 №536 ''Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти"  

Листи Міністерства освіти і науки України

- Лист Міністерства освіти і науки України від 22.09.2021 №1/9-482 "Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році"

- Лист Міністерства освіти і науки України від 28.08.2021 № 1/9-433 «Про окремі питання діяльності закладів загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 30.08.2021 № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у новому 2021/2022 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-362 від 16.07.21 року «Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 навчального року щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9-363 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 навчального року»

Лист Міністерства  освіти і науки України від 09.08.2021 № 1/9-404 “Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році”

- Лист Міністерства освіти і науки України від 10.08.2021 № 1/9-406 «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021/2022 навчальному році»

Лист Міністерства освіти і науки України від 10.03.2021 №1/9-128 "Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків" 

Лист Міністерства освіти і науки України від 11.02.2020 № 1/9-80 ''Про затвердження наказу МОН України від 28.12.2019 року № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти''   

Лист МОН України від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України» 

Лист МОН України від 22.07.2019 № 1/9-471 «Щодо окремих питань переведення учнів закладу загальної середньої освіти до наступного класу 

Лист МОН України від 17.09.2019 № 1/9-581 «Про застосування державної мови в освітньому процесі» 

Лист МОН України від 20.08.2019 № 1/9-525 «Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти» 

Лист МОН України від 30.03.2021 «Щодо оцінювання навчання учнів 3-4 класів НУШ» 

Інщі нормативно-правові (локальні) документи 

Спільний лист Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від  07.07.2021 № 1/9-347/26-04/19995/2-21 «Щодо окремих питань організації харчування у 2021-2022 роках у закладах дошкільної, загальної середньої освіти»

Спільний лист МОН України, МОЗ України від 24.01.2020 № 1/9-43 ''Щодо проведення заходів з імунізації'' 

- Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 23.04.2021 №4 "Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку COVID-19"

- Лист Управління Державної служби якості освіти у Харківській області від 12.10.2021 №01-25/576 "Поради для керівників закладів загальної середньої освітищодо створення якісного інклюзивного освітнього простору в школах, забезпечення ефективної реалізації індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами"

- Про запровадження у закладах освіти проекту "Без барєрів"

 

Методичні рекомендації, інщі корисні джерела та посилання

 - Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»

Методичні рекомендації до організації освітнього процесу в закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році

 - Як організувати навчання в новому 2021/2022 навчальному році і провести самооцінювання закладу. Чек-лист для адміністрацій (за матеріалами вебінару Державної служби якості освіти «Як завучу організувати освітній процес у 2021/2022 навчальному році».)

Рекомендації щодо проведення першого уроку 2021/2022 навчального року «30 років Незалежності: тематичний урок для 1-11 класів» (за матеріалами ОСВІТОРІЯ медіа)

Конспект Першого уроку 2021 на тему: “Моя Україна – єдина та вільна” (квест для 1-х класів)

ЄДИНИЙ КОМПЛЕКС із 10 «модельних програм» для 5-9 класів Нової української школи з історії, правознавства, громадянської освіти

Матеріали вебінару ВСЕОСВІТА «Освітня програма, річний план, календарне та поурочне планування»

Матеріали вебінару ІМЗО «Особливості освітньої програми закладу позашкільної освіти»

Творчому вчителю: 20 способів організації простору в класі

Про документообіг у закладі. Інструкція з діловодства

Інформаційні матеріали " Ресурси для організації інклюзивного навчання"

Орієнтовна структура 2021/2022 навчального року, строки проведення канікул

Тривалість

освітнього процесу

 175 навчальних днів

І семестр

01.09.2021

24.12.2021

79 навчальних днів

ІІ семестр

10.01.2022

30.05.2022

96 навчальних днів

Тривалість канікул

31 календарний день

Осінні

24.10.2021

31.10.2021

 8 календарних днів

Зимові

25.12.2021

09.01.2022

14 календарних днів

Весняні

26.03.2022

03.04.2022

 9 календарних днів