Головна » 2022 » Листопад » 28
Новини    161    28.11.2022     0 коментарів

Коментар Олени СВЯТЕНКО, заступниці директора департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, для Суспільне Новини щодо можливостей організації освітнього процесу у школах в умовах перебоїв електропостачання.

Через аварійні відключення електроенергії внаслідок ракетних обстрілів росією критичної інфраструктури українські школярі вимушені здобувати освіту в темряві. Багатьох батьків цікавить питання, як допомогти дитині продовжувати навчатися в умовах відсутності світла. 

Спеціалісти Державної служби якості освіти України (ДСЯО) дали кілька рекомендацій, як ефективно налагодити процес навчання.

Основна рекомендація ДСЯО стосується чергування режимів синхронного та асинхронного навчання.

В умовах дистанційного навчання:

  • не менше ніж 30% віддаленого формату навчання має відбуватися синхронно; решту тем можна розглянути в асинхронному режимі (учні опрацьовують матеріали на онлайн-платформах самостійно, коли мають до них доступ);

  • після епідемії на коронавірус учителі з 2020 року наповнюють «папки» своїх дисциплін на освітніх платформах закладів освіти. Отже, напрацьована певна база, якою учні можуть користуватися зараз;

  • учителям варто переглянути, які теми можливо об'єднати, інтегрувати з темами інших предметів, віддати на самостійне опрацювання учням, а які — розглядати лише синхронно.

Постійні моніторинги дозволяють учителям з'ясувати, які теми засвоєні на належному рівні, а які потребують доопрацювання.

Для того, щоб надолужити слабко засвоєний матеріал, можна використовувати резервні години, передбачені кожною навчальною програмою.

На допомогу учням сторено сервіс “Домашка”, який можна обрати в чат-боті “Давай поспілкуємося”, щоб обговорити зі спеціалістами складні домашні завдання. Чат-бот доступний за посиланням.

Бот пропонує дитині таку опцію спілкування: “Чат “Domashka” від “Let’s chat” допоможе тобі із виконанням домашніх завдань у будні, з понеділка по п’ятницю, з 14:00 до 16:00″.

Фахівці не робитимуть за учнів їхні домашні завдання, але допоможуть розібратися із ними разом.

Сервіс розрахований на дітей 7–17 років, які зіштовхнулися зі складними завданнями чи вправами.