Головна » 2019 » Квітень » 24 » Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням
13:29
Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням

23 квітня 2019 року на базі Лозівської загальноосвітньої школи № 12 відбувся семінар-тренінг для асистентів вчителів з теми «Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці». Керівники даного заходу ставили за мету щоб усі учасники зрозуміли роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням, а саме: підтримка вчителя у роботі з усіма учнями класу, насамперед – з дітьми з особливими освітніми потребами. Учасники семінару  мали змогу вдосконалити знання з питання нормативно-правового забезпеченням роботи асистента вчителя, веденням необхідної документації в контексті українського законодавства. Вчилися будувати ефективні взаємовідносини між учителем та асистентом вчителя в класі з інклюзивним навчанням, знайомились з основними моделями спільного викладання та особливостями успішної взаємодії вчителя, асистента вчителя та учнівського колективу. Навчальні результати - засвоєння основних компетенцій, які повинні бути притаманними асистенту вчителя, які відіграють важливу роль для успішної та продуктивної його діяльності.

Переглядів: 834 | Додав: TatianaShadrina | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
dth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *: Email:
Підписка:1 Код *: