Головна » 2019 » Квітень » 24
854    24.04.2019     0 коментарів

23 квітня 2019 року на базі Лозівської загальноосвітньої школи № 12 відбувся семінар-тренінг для асистентів вчителів з теми «Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці». Керівники даного заходу ставили за мету щоб усі учасники зрозуміли роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням, а саме: підтримка вчителя у роботі з усіма учнями класу, насамперед – з дітьми з особливими освітніми потребами. Учасники семінару  мали змогу вдосконалити знання з питання нормативно-правового забезпеченням роботи асистента вчителя, веденням необхідної документації в контексті українського законодавства. Вчилися будувати ефективні взаємовідносини між учителем та асистентом вчителя в класі з інклюзивним навчанням, знайомились з основними моделями спільного викладання та особливостями успішної взаємодії вчителя, асистента вчителя та учнівського колективу. Навчальні результати - засвоєння основних компетенцій, які повинні бути притаманними асистенту вчителя, які відіграють важливу роль для успішної та продуктивної його діяльності.