Звіт Управління Лозівської міської ради про надходження звернень громадян за показниками Класифікатора

Нормативно-правова база

  • Закон України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 №393 (читати)
  • Закон України від 02.07.2015 № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (читати)
  • Указ Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" (читати)
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації" (читати)
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року №858 "Про затвердження Класифікатора звернень громадян" (читати)
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630 "Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади" (читати)
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 року №26 "Про внесення зміни до пункту 2 Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємстваз, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації" (читати)
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. N 48 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» (читати)

Електронні звернення

28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Слід мати на увазі, що у письмовому зверненні, у тому числі у електронному, має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові громадянина, адреса, на яку заявник бажає отримати відповідь, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається».

pr.mlozova@dniokh.gov.ua

Форма звернення

Прізвище, ім'я, по батькові *:
Елктронна пошта *:
Тема повiдомлення *:
Повiдомлення *:

Накази Управління

  • Наказ УОМС від 30.12.2016 року № 5 "Про затвердження графіків прийому громадян в Управлінні освіти, молоді та спорту Лозівської міської ради Харківської області на 2017 рік" (ознайомитись)
  • Наказ відділу освіти від 11.01.2014 року №018 "Про вдосконалення роботи із зверненням громадян" (ознайомитись)
  • Наказ відділу освіти від 11.01.2014 року №017 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у відділі освіти" (ознайомитись)
  • Наказ відділу освіти від 25.11.2013 року №453 "Про затвердження класифікації індексу основних питань, що порушуються у зверненнях громадян" (ознайомитись)

Зразки документів для звернення громадян

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.(ст. 3 Закону України "Про звернення громадян").

Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадо-вих осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, по-рушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самовряду-вання, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємст-вам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян або посадо-вим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові;
  • місце проживання громадянина;
  • викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення надсилається поштою або може бути переданим громадянином до відповідного органу, установу особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повнова-ження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

До звернення додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду заяви, які після її розгляду повертаються громадянину