Освітня стратегія міста Лозова спрямована на забезпечення умов функціонування і розвитку системи освіти, впровадження в життя нових освітніх реформ держави: Державної цільової соціальної програми розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року; програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»; сучасних інформаційних і комунікаційних технологій навчання в середній школі, Державної цільової програми розвитку шкільної природничо-математичної освіти; впровадження Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти

Наша адреса

Мікрорайон 1, буд. 1, м. Лозова, Харківська область, 64604

Телефон: 8(05745)2-22-66
Факс: 8(05745)2-51-43
 

Начальник Управління

Урванцева Вікторія Миколаївна

Структура Управління

  1. Відділ дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти
  2. Відділ молоді та спорту
  3. Відділ управління персоналом та організаційної роботи
  4. Міський методичний кабінет
  5. Централізована бухгалтерія
  6. Господарча група
  7. Служба охорони праці
  8. Служба з питань юридичного забезпечення, діловодства та архіву
  9. Відділення з питань організації дитячого харчування
  10. Міський центр практичної психології і соціальної роботи
  11. Міський центр молоді
  12. Логопедичні пункти

Кількість учнів та вихованців

  • Загальноосвітні навчальні заклади – 5786
  • Заочні класи – 56
  • Дошкільні навчальні заклади – 2350
  • РАЗОМ – 8136
  • Позашкільні навчальні заклади – 2050

Мережа навчальних закладів Управління

Освітня структура навчальних закладів Управління освіти, молоді та спорту складається із 31 закладу:

  • з 12-ти загальноосвітніх навчальних закладів:
    • загальноосвітніх навчальних закладів – 7 (№ 1,3,7,11,12, Панютинські ЗОШ № 1 та № 2)
    • гімназії – 1;
    • ліцеї - 1;
    • навчально-виховних комплексів – 3
  • 14-ти дошкільних навчальних закладів;
  • 2-х позашкільних навчальних закладів (СЮН, БДЮТ)
  • 3-х ДЮСШ

Завдання освітньої галузі міста у 2016/2017 навчальному році:

  1. Забезпечити доступну та якісну освіту відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб міста.
  2. Завершити підготовку навчальних закладів до роботи в осінньо-зимовий період, вжити заходів до виконання програм з енергозбереження.
  3. Забезпечити неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку» та охопити всіх дітей шкільного віку обов’язковою базовою та повною загальною середньою освітою за різними формами.
  4. Спільно з відповідними органами охорони здоров’я забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів дітей та учнів. Підготувати спільні накази щодо проведення щорічних поглиблених медичних оглядів школярів.
  5. Забезпечити якісний методичний супровід навчально-виховного процесу в умовах упровадження державних освітніх стандартів у 8-х класах загальноосвітніх навчальних закладів.
  6. Вжити заходів щодо підвищення якості навчально-виховного процесу в умовах реформування загальної середньої освіти. Здійснення моніторингу якості викладання базових дисциплін.
  7. Продовжити системну роботу щодо кадрового забезпечення навчальних закладів з урахуванням якісного складу педагогічних працівників, забезпечити умови підвищення їх професійної майстерності.
  8. Забезпечити ефективну роботу щодо професійної орієнтації молоді, підвищення престижності робітничих професій, соціального статусу робітників у суспільстві.
  9. Продовжити роботу щодо забезпечення якості дошкільної освіти шляхом приведення матеріально-технічної та навчально-методичної бази дошкільних навчальних закладів до сучасних вимог.
  10. Посилити роботу з підготовки обдарованих учнів до олімпіад і МАН, а також підвищити якість підготовки і відбору учнів для участі в учнівських інтелектуальних змаганнях.
  11. Максимально використовувати можливості створених сайтів навчальних закладів та Управління освіти, молоді та спорту з метою інформування громадськості міста про освітню діяльність.
  12. Забезпечувати соціально-психологічний захист дітей в умовах соціально-політичної кризи в країні.
  13. Розробити ефективні моделі виховної роботи, які базуватимуться на формуванні патріотизму з урахуванням громадянських, державницьких, військово-патріотичних аспектів, об’єднуючої ролі державної української мови.